ALWAYS AND FOREVER, HAHA. KISS MY ASS

Skola idag alltså, och första lektionen på den sista terminen som vi bakar. Jag bakade med Daniel idag, vi gjorde smördeg och semlor, mums! Haha. Pratade dessutom med Kjell så äntligen, har jag fått byta bakgrupp. Har velat det ända i september i år, så det är skönt att det äntligen är sagt! Det är ju inte kul att vara med några som man inte känner sig välkommen hos, men det gör jag nu! Tack allihopa för ni gör så att jag mr toppen i bageriet med eran grupp. Jag ville ju göra så bra ifrån mig som möjligt nu den sista terminen, och jag vet att jag aldrig skulle göra det om jag stannade i den förra bakgruppen. Så halleluja!

Snart ska jag fortsätta med projektarbetet, mys! Jag har kommit hur långt som helst och det är riktigt skönt att jag äntligen kan säga att det teoretiska nästan är färdigt, haha. Jag längtar till i helgen också, det kommer bli grymt bra! / I

Kommentarer
Postat av: ida josefin engdahl

Mumms mumms :)

2009-01-08 @ 20:05:59
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/
Postat av: isabelle

Jag addar dig! :)

2009-01-08 @ 20:35:21
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha, fan va skönt för dig! Hur är allt med allt det där?

Du vet att jag alltid är på din sida <3

2009-01-08 @ 20:39:28
Postat av: Maria

Svar; Jag har ju sagt det förr, det är helt klart great där. Klart du får hänga med någongång, haha. Men du, angående Magenta imorn, går det verkligen bra med Sofie att typ jag, Carro och Hanna följer med?

2009-01-09 @ 17:23:09
URL: http://mariasy.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback