MIN HELG.

Oj, vilken sämst uppdatering. Har inte haft tillgång till en dator i helgen, hur som helst. En liten uppdatering nu kan jag ju passa på med!

Fredag: Ledig. grymt skönt! Åkte först till Jonas skola och sen hem till honom ett litet tag, var där i ca 3 timmar för att sedan åka till F och hämta honom. Han var på mysko humör och var fett aggresiv, haha! Han körde upp sin grusiga vante i mitt öga, och började skratta, hahaha! Efter det åkte jag hem, och sen bar det av till Tove och filmkvällen. Sen kom även Anna, Lisa och Medina. Grymt mysigt! Anna, Lisa och Medina gick efter ett tag, men jag och Tove satt och pratade, kollade på datan och satte på yttligare lite filmer - fett najs. Sen vid 1tiden gick jag hem till Anna. Vi satt och pratade lite till 3 för sen tog jag en taxi hem till Jonas som hade varit ute.



Bio tajm hemma hos Tove.

Anna och jag, hahah.


Lördag: Vaknade runt 2 tiden hemma hos min bebis. Vi gick upp och fixade oss, sen åkte vi till Farsta. Där träffade vi Malin och James en snabbis! Sen åkte vi och fixade lite grejer, sen hem till mig för att fixa oss inför festen. Det var en grymt rolig kväll iallafall. Vi var på chillkväll i Björkhagen, men massa roligt folk, haha! Grymt lyckad kväll. Jag och Jonas kom hem till mig runt 4 tiden eller nåt. Då satte vi på en film, gjorde världens godaste dipp, åt chips och gräddfil!









På festen.

Söndag: Hade ställt klockan på tio så vaknade då. Gick upp och gjorde frukost på sängen till Jonas, haha. Sen åkte vi in till stan mötte Kevin. Jonas kollade på lite skor, och jag hittade ett par superfina! Helt vanliga vita - men supernajs. Sen åkte vi tillbaka till Jonas, åt lite, sen åkte vi till huset och målade klart taket. Efter det blev det dags för mig att åka hem!

Super härlig helt iallafall! / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback