TISDAG

Har precis kommit hem till Jonas nu. Vet inte riktigt vad vi ska göra faktiskt, haha. Kankse ska till Kevins kompis eller nåt! Men ja, vi får se.

Idag var vi hemma hos farmor och farfar med min lillebror Mattias. Vi åt lunch, fikade och pratade. Jättemysigt :)! Sen gick vi hem till mig igen och åt middag för att sedan få skjuts till hökarängen och ta tunnelbanan och sen tåget till Trångsund!

Igårkväll var vi hemma hos Leo och åt middag! Det var fett chill. ÅT tacogratäng och sådär. Lägger in bilder strax när Leo har skickat det. Nu ska vi typ spela the sims. Hahah! :D / Ida
Kommentarer
Postat av: Johanna

Soft :). Ha! Ja. mitt hår är en katastrof. Jag klipper lite i spegeln då och då när jag har tråkigt.. du kan ju ana hur det ser ut..

2009-02-24 @ 20:18:39
URL: http://johannafoto.blogg
Postat av: Ida svarar

SV:

Johanna: Haha. nej då, så illa tror jag nog inte att det kan vara :D

adda min msn förresten om du vill :)!

2009-02-24 @ 20:24:23
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback