TISDAG

Ligger här i sängen och ska snart gå upp och fixa mig. Idag är det religion och livsmedelsteori! Jag måste dock gå tidigare ifrån lektionen eftersom att jag ska jobba idag och dagiset stänger kvart i fyra idag, så jag måste hinna dit innan det.

Igårkväll var vi vid huset. Hann dock inte med så mycket eftersom att jag skulle åka hem ganska direkt. Synd, för jag vill ju verkligen hjälpa till där så att det blir fint! Får göra det i veckan, och på sportlovet kommer vi hinna med jättemycket. Just nu är det verkligen inget fint, men det kan bli hur bra som helst - alltihopa! Så vi får hoppas på det bästa, haha.

Nej nu ska jag fixa mig så att jag hinner med att äta frukost också. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback