SUNDAY

Har precis kommit hem ifrån huset, haha. Jag, Jonas, Danne och Anna satt mest och flummade och det blev mer verkstad ifrån Leo. Haha! Kände mig lite elak på slutet när vi bara satt och han fick sitta där och fixa träpanelen. Det börjar hur som helst bli ganska bra på nedervåningen nu, och man kan verkligen se resultat. Jag vill bara att allting ska bli klart, börja jobba och tjäna pengar - och flytta. Hoppas hoppas hoppas, att vi har råd.

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jonas håller på att ladda ner Toy Story 2, haha! Sen kanske vi ska vara med James, Malin och Linus. Eller Kevin. Beror på vem som hinner höra av sig först! Mohaha, för vi är sååå populääära så alla vill vara med oss, hihi. Imorgon är det middag hemma hos Leo, det kommer bli fett chill.

/ Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback