ONSDAG

Hola guapas!

Har suttit framför datan nu ett tag och kollat runt. Ska snart hoppa in i duschen innan jag åker till Jonas. Stackarn, han hade praktik idag och hade inte ätit mat eller nåt eftersom att han råkade försova sig! Så jag funderar på att köpa med mig lite burger king till honom, haha. Då blir han nog glad! Men vi får se. Efter det ska vi till huset igen och jag hoppas att jag hinner mer än vad jag hann med förra gången. Pappa kommer och hämtar mig där sen, så då får han också se hur det ser ut, haha. Det ska bli jättekul att visa honom runt, även om det inte är så fint nu och fullt med saker överrallt. Efter det ska jag hem och råplugga till provet!!

Skolan var helt okej. Bild och sen samhälle! På samhällskunskapen fick vi kolla på en hemsk dokumentär som handlade om dödsstraff. Det är ju helt sjukt! De som dödar personerna har ju också dödat då? Och det är ju också fel. Eller hur? Jag helt och hållet emot dödsstraff, tycker bara det är helt sjuk att man antingen ska få ett gift insprutat i armen, sitta i en stol och få stötar eller lilla på en säng. Sjukt! Då behöver de ju inte lida mer. Då är de ju bättre om man får avtjäna flera år i fängelse, eller tills man dör! Då lider de ju ännu mer än vad de gör ifall de skulle dö. Eller har jag fel? Vad tycker ni?

Nu ska jag börja fixa mig. Kanske skriver mer innan jag åker till min bebis. / Ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker att vi avskaffar dödstraff och låter de sitta tills de dör, då får de lida som mest!



Skulle inte du plugga idag? Annars skulle ju vi ha träffats!?

2009-02-04 @ 19:54:22
Postat av: Anonym

Vad mysigt!

2009-02-04 @ 20:34:25
URL: http://mystoryofmylife.blogg.se/
Postat av: Therese/tescha

hej gumman sitter hemma och umgås med syrran...Du kan väl uppdatera mig när du kommer hem om hur dagen har varit :) <3

2009-02-05 @ 10:59:46
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback