ONSDAG

Har precis fixat mig iordning för att snart röra mig vidare emot skolan. Dock så kan jag varken ta bussen eller tunnelbanan eftersom att jag igår lyckades med det smarta draget och tappa mitt busskort. Det var när jag skulle åka till älvsjö och möta Jonas. Fan fan fan, varför just mitt kära lilla busskort som det är över hälften utav månaderna kvar på.. Men men, finns inte så mycket jag kan göra nu förutom att beklaga mig, men vem vinner något på det - ingen. Min kära mamma ska dock köpa ett nytt nu, över internet, men dock inte förns 1 mars. ca 1½ vecka.. Så tills dess så får jag leva på remsor, haha.

Försöker ladda upp bilderna på studentmössan och mig nu också. Men fan, mobilen kopplas ju inte in i datorn.. "USB känns inte igen" fy fan vad jag hatar teknik, jag är så oteknisk?! Nån hjälp mig!!?

Idag skulle jag egentligen träffat Rebecka. Men jag vet inte riktigt hur det blir med det nu eftersom att jag heller inte har råd att fika för att jag måste köpa nytt +kort och spara så mycket som möjligt på remsan så att jag slipper köpa nytt hela tiden. Jag måste bland annat gå till skolan nu ett tag framöver och på lovet blir det bara att åka på remsan. Jaja, jag får stå mitt kast. Nu ska jag börja gå till skolan! / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback