MÅNDAG!

Sitter här i soffan och pluggar. Vi har prov i samhälle, brott & straff om två dagar. Hmm, jag vet inte riktigt hur det kommer att gå, men jag får se det ifrån den ljusa sidan - det går alltid att göra omprov! haha. Nej men jag hoppas att jag lyckas!!

Skoldagen var helt okej. Vaknade med grymt ont i halsen, så jag tog en stor kopp te! Sen fixade jag mig och åkte till samhällskunskapen. Vi kollade på en film om dödsstraff, där man fick "följa" 3 personer tills deras dödsdom. Den var helt hemskt, verkligen. Usch, jag kan inte ens hitta några ord, för jag vart helt tom när vi kollade på filmen.

Snart kommer mamma och pappa hem, och då blir det middag! Gott. De är på Willys och handlar, hahah. Och äntligen, har vi fått en mixer så jag kan göra min härliga smoothie!!! Satan vad glad jag blev när jag hörde att mamma och pappa hade köpt en. Imorgon däremot är det tisdag och efter det ska jag passa F. Sen hem och plugga. Men det finns ett problem. Mattias ska ta hit några kompisar för att ha en såkallad "fifa-kväll" .. = Högljutt. Det var till och med så att mamma och pappa sa att de kankse ska gå på bio för att det blir så högt ljud här hemma.. Hm, så jag vet inte vart jag ska ta vägen imorgon och plugga. Någon som har ett förslag?

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback