kronprinsessan och daniel gifter sig

Har precis hoppat ut ur duschen. Kände att det var jätteskönt att duscha :)

Det är väll ingen som att missat, "the big news?"
Kronprinsessan Victoria och Daniel är förlovade, som ni kankse redan visste, haha. Det var på tiden tycker jag. När vi var hemma hos farmor och farfar så satt vi och kollade på när de satt i soffan och skulle prata om förlovningen. Jag tyckte lite synd om Daniel som såg grymt nervös ut eftersom att han inte är så "mediatränad" ännu. Han har ju aldrig fått vara med förut! Är jätteglad för deras skull även fast jag tycker lite synd för de att de måste göra det "public" ..



love.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback