hoppas att det varar föralltid.

Du är det finaste jag vet.



50 frågor om dig och din Pojkvän.


Du är tillsammans med? - Jonas Andreas Bo Sundfeldt.
Och varför det? - Han gör mig till världens lyckligaste..
Har han fått något smeknamn av dig? - Det är nog många det !
När blev ni tillsammans? - 31 december 2007
Hur täffades ni? - På internet
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Nej.
Hur gammal är han? - 18
Älskar du honom? - Ja. Mer än ord kan förklara.
Har du slagit honom? - Hehe, ja! >:)
Har du roligt med honom? - Självklart !
Skulle du kunnna bo med honom? - Ja.
Beskriv honom med tre ord? - VärldensUnderbarastePojkvän
Har du gjort ett sugmärke på honom? - Hahah, ohja..
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Hoppas föralltid.
Får han dig att skratta? - Alltid
Säg ETT ord hur du känner för honom? - Jag kan inte beskriva det med ett ord.
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Alla möjliga.
Vad har han för ögonfärg? - Grön-gråa typ.
Vad är det finaste du fått av honom? - Hans kärlek.
Har ni samma humor? - Haha. Nja, min är sämre än hans iaf.
Planerar ni framtiden ihop? - Nja.
Skulle han bli en bra pappa? - Det tror jag :)
Vad gjorde ni senast ni träffades? - Är med han nu. Han spelar med sin kompis.
Vad gör han när han inte är med dig? - Haha. Datan, vänner, skola, fifa you name it.
Är du svartsjuk på andra killar? - Killar? Nej. Tjejer däremot.
Har ni bråkat nångång? - Lite småbråk.
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Ja.. tyvärr. Helt seriöst det värsta som hänt mig..
Skulle du kunna vara otrogen? - Aldrig ens tänkt den tanken.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Inte vet jag. 1 månad kankse.
Har ni samma åsikter om saker? - Inte om allt.
Vem håller i fjärkontrollen? - Ingen.
Går ni ut ofta? - Det händer.
Har ni samma musiksmak? - Nja, förutom hans skrikmusik! ;P
Är hans familj trevlig? - Ja, jättemysigt :)
Är han romantisk? - När han plockar fram den sidan :D
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Jadå!
Har han någon fobi? - Spindlar.
Gillar han sport? - Ja :) Är han en djurvän? - Jadå.
Kan han sjunga? - Kan, kan han väll.
Spelar han nått instrument? - Nej.
Kan han laga mat? - Han är jätteduktig :)
Är han envis? - Ibland.
Tycker han om att resa? - Det gör han :)
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Kittlade mig under fötterna precis! ;p
Vad är det sötaste han sa sist? - "Du är min ängel" <3
Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, vilken fin blogg du har :)

Ska vi börja premunera på varandra via bloglovin?

2009-02-25 @ 21:41:07
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Ida svarar

SV: tack detsamma :)

javisst kan v göra det!

2009-02-26 @ 00:41:20
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Terese

Nu har jag dig på bloglovin :)

2009-02-26 @ 06:36:42
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise-FOTOBLOGG som upppdateras ofta

Hej, jag gillar din blogg och undrar om vi kanske kan följa varandra via bloglovin?:) Skulle vara riktigt roligt.

Ha en bra dag

Kram

2009-02-26 @ 12:10:39
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Denise

Sv: Okej:D Jag lägger till dig nu så kan du lägga till mig när du har tid:)

Ha en bra dag

/Denise

2009-02-27 @ 11:30:17
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback