HEMMA HOS MIN BEBIS

SItter hemma hos Jonas nu och har absolut ingenting att göra.

Dagen gick bra iallafall. Jag och Tove var bäst som vanligt och fick massa beröm för det vi gjorde, haha! När jag slutade kom Malin, Anna och Issa till min skola, har saknat Anna och Malin så himla mycket! Men nu fick jag äntligen träffade de. Malin skulle prata med en tjej i min skola så de rädde ut ett och annat, skönt! Efter skolan gick jag och Anna till F's dagis och hämtade honom. Han var på superbra humör!! Haha, helt sjukt. Igår satt han bara och skrek. Har nog aldrig varit så roligt med F som idag när Anna var med! Vi satt och åt glass och kollade på finska barnkanalen, vi förstod jättemycket.. haha!

Sen var Anna tvungen att åka hem så jag åkte hem och duschade. Sen fick jag sminka mamma eftersom att hon skulle på fest, det var jätteroligt, hihi. Sen fick jag skjuts till Jonas och nu sitter vi här och har lite tråkigt. Men snart ska vi åka och träffa Malin och James! Det ska bli as roligt. Imorgon däremot tänkte jag ha en liten chillkväll hemma hos mig med lite folk. Först middag och efter det chillkväll! Det kommer bli jätteroligt tror jag eftersom att mamma och pappa ska på middag och kommer antagligen inte hem förrän sent på natten. (Som alltid)

Bilder och videos ifrån dagen kommer snart! / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback