fredag - redan! :o

Har nästan precis gått upp hemma hos Jonas. Igårkväll blev det Harry B, då det var bandit unplugged. Jag brukar inte gilla sådan musik, men fy satan vad bra det var!!! Jag och Jonas var där med Kevin, Kalle, Chris(som var engelsk), Stefan och Simon. Haha. VI åkte till donken vid kanske runt halv 1, eftersom att Chris blev tslängd för att han var engelskman?! Hallå. Va fan spelar det för roll? Så jävla dåligt, men men.. Griniga vakt.. Det var iallafall huuur gott som helst på donken eftersom att jag suktat efter mat hela kvällen, haha. Jag och Jonas delade på en El nacho grande, plusmeny, fanta och en dipp. Mmmm!

Idag ska jag köpa ett nytt pluskort eftersom att det gamla gick upp i rök. Efter det ska jag till F och passa honom! Sen blir det hem till Jonas igen på en liten chillkväll tror jag med lite folk.. Aja, nu ska jag äta lite tror jag, är grymt hungrig.

love
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback