en lista till

ALLA MÅSTE GÖRA TESTET INNAN FEBUARI ÄR SLUT!

OM DIG
1. Namn - Ida Barck
2. Bor - Stockholm
3. Syskon - 1, bror :D
4. Ålder - 18.
5. Född - 6 september 1990
6. Ögonfärg - Blå
7. Längd - 1.65 typ
8. Sko storlek - 37-38
9. Höger eller vänsterhänt - Höger
10. Stjärntecken - Jungfru
11. Hårfärg - blond

DAGENS
1. Låt - dont know.
2. Saknad - Många
3. Kläder - leggins, tunika, tröja
4. TVprogram - ingen aning just nu asso.

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - Nej fan, hatar friluftsliv!
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Hahah. Muskler? Jag har typ inga!
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - Ibland. Beror på hur jag ser ut & vad jag har på mig.
4. Du ger mycket komplimanger till andra - Ja de gör jag väl
5. Är du nöjd med ditt förnamn - Nej, för kort.
6. Du tycker att du själv är smart - Haha, nej fan.
7. Vad är det sämsta hos dig - Att jag lätt blir avundsjuk.
8. Vad är det bästa hos dig - Tell me?
9. Har du bra självförtroende - Nej. Dåligt.
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - No idea. För länge?
11. Du tycker om att vara med killar - Jorå.
12. Känner du dina grannar - hahaha nej typ inte.
13. Svär du ofta - Ja tyvärr.
14. Gillar du skolan - Ibland.
15. Har du någon gång skolkat - Japp
16. Spelar du något instrument - Ja, gitarr :)
17. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Friidrott, fotboll typ.
20. Har du några tatueringar - Nej
21. Kollar du dig ofta i speglar? - Nej
22. Tycker du om djur - Ja :D

BRUKAR DU
1. Sova - Ja klart?
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej, ofta.
3. Röka - Nej.
4. Snusa - Nej fy.
5. Dricka - Hihi.
6. Skada dig - Nej varför skulle jag?
7. Klä dig i svart - Det händer väll.
8. Hata folk - ibland ja..
9. Lita på folk - Ja typ.
10. Skada dig med flit - Nej varför?
11. Drömma mardrömmar - Haha ja tyvärr.
12. Gå i skolan - Aa.
13. Gå i kyrkan - Nej
14. Ljuga - nej
15. Vilja dö - Nej.

NÄR
1. Åt du senast -För någon timme sedan
2. När läste du en bok senast - Vet inte.
3. Köpte du något senast - Idag

HAR DU
1. För många vänner - Nej
2. Förföljelsemani - Händer väll.
3. Någon sjukdom - Nej.
4. Svor du senast - Idag
5. Sjöng du senast - Idag
6. Klagade du senast - Idag kanske, vet inte?
7. Klantade du dig senast - Hela tiden.
8. Skadat någon - Nja, inte illa iallafall.
9. Färgat håret - Ja.
10. Några piercningar - Nej.
11. Några tatueringar - Nej
12. Egen dator - Nej.
13. Gjort bort dig rejält - För många gånger ;P
14. haft sex med en lärare - Euh, nej!

ÄR DU
1. Snäll - Ja då
2. Snygg - Haha nej.
3. Söt - Hahaha, är jag?
4. Lång - Nej
5. Kort - Ja.
6. Klantig - Alltid
7. Tjock - Nej, haha.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback