DÅLIGT UPPDATERAT

Haha. Herregud vad jag är dålig på att uppdatera på helgerna! Det beror på att jag inte hinner gå in på datorn tror jag.. Hur som helst tänkte jag lägga en snabb uppdatering nu för att sen gå och äta frukost och fixa mig innan skolan.

Fredags: I fredags passade jag som sagt F och Anna var med mig, så himla mysigt! Efter det fick jag skjuts hem till Jonas där vi åt en grymt god middag. Sen ringde vi runt lite folk eftersom att vi ville hitta på någonting och det slutade med att vi skulle träffa Malin och James lite senare. Vi gick först till Oasen och tog några öl, det var rätt chill, satt och pratade med hans två kompisar osvosv. Sen gick vi och mötte Malin och James! Kvällen slutade väll inte sådär jätteroligt, med vad som hände tänker jag inte berätta.





Hahaha, kolla min häxnäsa!

Lördag: Kommer inte ihåg när vi gick upp, men sen åkte vi in till stan för att Kjelle hade satt in 1000:- till Jonas på sitt konto, så att han kunde köpa nya skor. Jag var också grymt sugen på ett par skor, men jag hade inte råd eftersom att de jag hittat kostade 600:- .. Vi gick iallafall runt lite och kollade men det slutade med att vi gick till SOUK gallerian. Där hittade både jag och Jonas de skorna vi ville ha. Jag hittade ett par låga, svarta uggs för endast 135:- och Jonas ett par Lacoste skor för 1000:- .. Så himla fina! Båda var nöjda och glada, haha. Sen blev det lite knas eftersom att vi egentligen skulle vara hemma hos mig och ha chillkväll med några kompisar, men mamma och pappa skulle inte på middagen, så vi hittade en annan chillkväll i Bandhagen. Vi åkte dit med Anna, Malin, James och Linus. Rätt kul faktiskt! Haha. Vid 1 tiden åkte vi hem och sen gick jag och Jonas och kollade på film och åt mat, haha..




Chillkvällen:











Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback