ALLA <3'S DAG

Imorse blev jag väckt utav Jonas. Jag visste att han inte låg i sängen för jag hade vaknat en gång innan, men jag tänkte att han hade hoppat i badet som han alltid brukar göra på morgonen. Hur som helst. När jag vänder mig om så ser jag att han hade kommit in med frukost på sängen till mig. Gissa om jag blev glad! Haha. Min älskade bebis! Åh, gud vad jag älskar dig. Det var jättegulligt med små hjärtan, ett ljus, mackor, as goda skorpor, juice och te. Han vet exakt vad han ska göra för att få mig glad! (Bilder kommer sen)

Nu ligger han i badet. Vi har precis ätit lunch! Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, det blir antagligen att åka till  Anna och Nico ikväll, det ska bli jätteroligt att träffa de igen :) Det var så länge sen! På dagen vet jag inte vad vi ska hitta på, haha. Men någonting dyker säkert upp.

Jonas är värlens bästa pojkvän vill jag lova. Släpper dig aldrig igen! /  Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback