You know who you are

Asså omg. Jag blir så himla irriterad! Gick precis in på en tjej som gick i min förra skolas blogg. Tänker inte nämna några namn, för det är bara patetiskt. Men den personen har iallafall i princip kopierat alla sminktips hon har på sin blogg - ifrån min blogg, rätt av. Utan att fråga eller länka att det är jag som har skrivit inlägget.

Brist på repekt för fan. Skaffa din egen fantasi istället för att kopiera ifrån andra och tro att andra ska tycka att det är smarta tips. Visst, jag har inte egenrätt över någonting som finns på internet - men va fan, repekt tjejen - respekt.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback