Tröööööött

jag är såå jäkla trött. skulle kunnat somnat vid middagsbordet! ska föna håret och sen ska jag gå och lägga mig tror jag. det är så himla tråkigt att inte känna sig pigg som man brukar göra. har varit konstant trött i en vecka nu, om inte mer. och det suger! köpte en burk med vitaminer och allt vad det nu var för att känna mig piggare, men jag kan inte svälja de! de är ju så himla stora .. och de gick inte ens ner med yoghurt/fil.

någon som har förslag på vad man kan göra när man känner sig jättetrött och seg hela tiden? förutom att sova såklart, haha.

that's me! hahahah

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback