Tonight's gonna be a good night

Tjoo.

Tänkte berätta mig dag i korta drag, pallar inte skriva så mycket mer än så!

- Anna & Andreas kommer till mig snart.
- Fixa vidare på hemligheten (vet att ni vill veta, hah!)
- Fixa mig tillsammans med Anna.
- Taxin kommer klockan 18.
- Äta middag tillsammans med alla 14 personer som ska vara hos Leo.
- Sjunga lite singstar / spela guitar hero.
- Vid tolvslaget ska vi skjuta upp 200 skott ifrån nån skitstor grej, haha. grymt!
- Min nyårs-kyss kommer självklart min älskling att få! Vi har ju faktiskt varit tillsammans i två år idag.

Hoppas ni får en grym kväll, för det kommer jag ha iallafall.
Gott slut & gott nytt år!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback