The Hills tävling på Kenza's blogg!

Kenza har just nu en tävling på sin blogg. Hon lottar ut 15 stycken exemplar av en nysläppt dvdbox. Nämnligen The Hills! Grymt eller hur?

Jag har följt denna serie enda ifrån början. Laguna Beach, The Hills och nu The City. Tycker serien är så jävla bra och när de går på eftermiddagarna på helgerna och vissa vardagar sitter jag som klistrad och går inte en meter (om det inte är reklam såklart, haha).

Jag vill vinna en utav de 15 dvd boxarna dels för att jag älskar serien och har som sagt följt den enda ifrån början. Och dels för att det skulle vara en helt perfekt julklapp ifrån den bästa bloggaren i Sverige. Åh, jag skulle verkligen bli helt överlycklig om jag vann. Jag brukar aldrig vinna någonting och skulle personligen putsa Kenzas skor om hon skickar ett utav exemplaren till mig, haha. Och det vill ni väll se?

Vill ni också tävla om att vinna den här dvd boxen? Klicka HÄR
Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: haha ja vistt äre fint :D

vad bra ^^

2009-12-09 @ 20:27:05
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback