Shopping i Dublin

Plånbok - 2 EUR - Dunnies
Ballerina skor - 6 EUR - Dunnies
Strumpbyxor - 19 EUR - H&M

 

Sen hann jag tyvärr inte shoppa något mer! Nu kankse ni även tycker att det är skittråkigt att jag handlade på H&M också, och det tycker jag med! Ca 200 kr för två par strumobyxor, svindyrt enligt mig. Men det var nämnligen så att mina leggings som jag hade på mig hade gått sönder, och därför ville jag ju inte ha på mig det. Och fråga mig inte hur de gick sönder, för de vet jag faktiskt inte själv .. Haha.

 

Men, jag vill ju som sagt tillbaka och då ska jag se till att ha en hel dag på stan, och inte en halv. För dagen gick allt för fort, och allt blev så himla stressigt eftersom att vi sulle hinna äta innan konserten och gå tillbaka till hotellet med alla våra kassar som vi shoppat julklappar för osv.




Kommentarer
Postat av: bff

Jätte söt väska!!! den var jätte fin älskling!

2009-12-16 @ 11:53:21
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback