Nu drar vi!

Hej allihopa.

Förlåt för sent inlägg! MEN, jag har haft fullt upp hela dagen. Först och främst jobbade jag, och dagen där har gått sjuktbraaa. Sen åkte jag direkt till farsta där jag mötte Jonas och så gick vi och växlade pengar. Efter det sprang vi och kollade lite fort i olika butiker och sen mötte vi Anna och Andreas och åt lite pizza. Sen skulle Jonas på konsert med Kevin så jag, Anna och Andreas åkte hem till mig och så åkte de för någon timme sedan.

Nu har jag:
- Packat allt som går att packa ned nu.
- Fixat min och Jonas internetincheckning och skrivit ut våra boardingpass.
- Fixat handbagaget.
- Valt kläder till imorgon.

Är dock lite ledsen .. För vi har inget minneskort att fota med!!! Så jag hoppas verkligen att det går att handla det på Skavsta - för då ska jag göra det. 8gb! Fan också.

Så nu mina vänner! Ska jag gå och duscha, och efter det ska jag måla naglarna och örsöka slappna av lite! Är så himla nervöööös för allt. Språket, resan, hur vi ska hitta osv. Men jag antar att jag inte ska oroa mig .. Vi får väl ta taxi överrallt och hoppas att vi hittar och hinner överrallt.

Det här blir nog det sista inlägget innan vi åker.
Puss på er så länge!!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback