Mysigt bad, aaaight?!

Hej allihopa.

Jag ska snart åka på hemligt uppdrag med mamma och pappa! och sen ska jag hem och sova. Är så himla trött! Haha. Synd att jag inte har badkar hemma längre .. För jag är verkligen jättesugen på det efter jag såg bilden nedan.



Idag hade vi lucia firande och det gick huuur bra som helst. Jag fick en present utav ett barn och hennes familj också! Gud vad glad jag blev, hihi. Orkar inte skriva så mycket mer .. Ska äta och sen kanske slänga upp bilder ifrån Dublin. Jonas har de så han får skicka :)

Puss på er sötnosaaar!
Det är julafton om 1 vecka.
Kommentarer
Postat av: Cajsa

sv: ja så heter det! ;) tack för du svarade ^^

2009-12-14 @ 17:54:28
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback