Min mysiga helg

HEJ ALLIHOPA!

Im back. Haha, det var jättelänge sedan jag skrev nu känns det som. Men bloggen är ju faktiskt inte det första jag tänker på. Mina nära och kära går långt före ett inlägg på bloggen, och det måste ni ju ändå förstå! Hur som helst så har min helg varit jättemysig!

I fredags var jag som sagt på backstreet boys med Jonas och Anna. De var faktiskt, tro det eller ej, riktigt bra live. Dock kändes de lite larvigt när de stod och dansade sina danser som de gjorde för 10 år sen också, haha. Publiken var galen iallafall, och de verkade de gilla. Efter konserten så fick vi skjuts hem till Jonas och sov där.

I lördags vaknade vi klockan 10 och gick upp och städade lite, hihi. Sen satt vi mest framför tvn och runt 16 tiden kom Danne hem till Jonas och efter ett tag gick vi ner och åt på wärdshuset i Trångsund. Jag tog en grillbiff med bea-sås och pommes frittes, så himla gott! Sen drack vi några drinkar och Jonas vann även 900 kr, my boy! haha. Sen gick vi och mötte Jessica och så knatade vi hem till Danne för att hämta lite vin. Sen tillbaka till Jonas. Sofia och Kim kom efter ett tag och då började vi baka pepparkakor och efter det drack vi lite vin och spelade spel. Riktigt lyckad kväll iallafall, skitmysigt var det!

Igår var jag på lite adventsfika hos mormors syster Bodil. Så mamma och pappa kom och hämtade upp mig och så åkte vi tillsammans dit. Där träffade vi mormor, Sofie och hennes kille och sen var det lite nytt folk. Vi fick lite julmat och glögg osv. Riktigt gott och mysigt! Efter det åkte jag tillbaka till Jonas eftersom jag skulle sova där. Då gick vi ner och handlade lite tacos som vi ville äta och sen satte vi oss framför tvn. Somnade någon gång vid 22-23 tiden.

BILDER KOMMER.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback