Mellandagsrea idag igen?

Godmorgon!

Har fixat mig helt klart nu och väntar på att Jonas ska komma upp ifrån badet, höhö. Vi kankse ska in tilll farsta och titta lite på mellandagsrean där också! Vi får se hur han känner när han kommer upp ifrån badet :)

Igårkväll var vi ju på nattbio och såg Avatar. Den var helt okej, dock inte bästa filmen jag sett och inte värd 150kr. Men den var absolut inte dålig! Vi satt i ett sånt där bås, ni vet? Sånna där som är lite avskilt. Skitskönt. Det var nästan som en soffa och man kunde ta upp armstödet emellan så att man kunde flytta lite närmre varandra. Asnajs!

Imorgon ska jag jobba. Börjar 07:00 och slutar 15:00. Får se om jag ska till stan efter det. Har ju fortfarande lite grejer att fixa innan nyår. Och imorgon är enda dagen som jag slutar relativt tidigt. Vem är frivillig och följer med?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback