Lite mer shopping

Nu är jag hemma! Har precis duschat och ska föna håret strax och sen gå och lägga mig. Ska upp jobba klockan 07:00 imorgon. Men efter det ska jag iväg och fika och shoppa lite i stan med Annie. Ska bli jätteeemysigt!

Idag har jag varit i farsta med Jonas och Kim. Har tittar runt lite på rean och hittade lite roliga och söta saker till nyår. Det är ju faktiskt snart! (Bild finns längre ned) Och sen åkte jag hem och slog in den sista julklappen som är till Amanda.

Svart tunika - Gina tricot 99,50:- (rea)
Örhängen - Glitter 69:-
Hjärtformad ring - Glitter 79:-
Hjärthalsband - Gina tricot 89:-
Garnier's Caffeine Eye roll-on - Åhléns 89:-

Är supernöjd! Nu är det bara några grejer till som jag vill fixa innan nyår, så är allt helt perfekt, haha. Nej, nu ska jag fixa mitt hår, men blir det sova som gäller för min del. Ska ju som sagt öppna på jobbet imorgon! Jobbigt om jag försover mig, då kommer inte barnen in (; usch, hemskt!

Puss
Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack så mycket för julklappen :

2009-12-30 @ 22:51:29
Postat av: Anonym

tack så mycket för julklappen, jättegulligt :)

2009-12-30 @ 22:52:26
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback