I caught myself

Hej allihopa.

Har precis ätit middag! Och fan vad trött jag är. Tänkte ladda upp lite bilder ifrån igår. Dagen har iallafall gått bra tycker jag. Vi åkte lite stjärtlapp med barnen och några hade även deras snowracer och pulkor med sig, hah. De var så himla lyckliga.

Sen stängde jag och mamma, och när sista barnet hade gått så hade det blivit is vid ena ytterdörren .. Så den gick inte igen! Haha. Så vi fick stå och hacka bort isen innan vi kunde larma och gå hem. Imorgon börjar jag klockan 07:30 och slutar 16:15. Sen är det fredag, och helg! Tjoho.


Här får ni lite bilder ifrån igår.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback