goooood jul

NU är jag hemma igen. och gud så skönt .. är så trött så jag ska sova nu, haha. har iallafall haft en jätte mysig kväll hemma hos Jonas pappa. vi åt kyckligsallad, fikade och så fick jag och Jonas en varsin julklapp. jag fick em mascara och läppglans ifrån loréal, precis som jag ville ha och faktiskt tänkt att köpa till mig själv! haha. och Jonas fick ett par långkalsonger och björnborg kallingar, hihi. skitsnygga var de båda två! sen åkte vi hem. jag tog taxi, kostade bara 164kr, så det var jättenajs, hah. och väldigt värt det!

idag är det 2 dagar kvar till julafton
.. och jag har inte fått en enda julkänsla! alla säger god jul hela tiden, och jag förstår verkligen inte varför. i min hjärna är det inte julafton förns om kankse 1 månad, haha. men men, tiden går fort när man har roligt ;) och den här dagen har gått jättefort och nu ska jag lägga mig och sova.

godnatt sötnosar, och godjul om jag inte skriver imorgon.


Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback