Godnatt

Nej, nu är jag så j*vla trött så nu måste jag gå och sova. Jag förstår verkligen inte varför jag blir så trött hela tiden ..  Kanske har brist på nån vitamin? Hmm. Får köpa tabletter, haha.

Btw. FAN vad det snöar ute! Jag måste ha ett par vinterskor.. Haha! Jag har inte sett såhär mycket snö på hur många år som helst känns det som. Funderar på att köpa ett par sånna där UGGS ifrån Brandos.se, men tycker det är så himla svårt att köpa skor över internet. Någon som vet ifall storlekarna är normala? Har ingen lust att skicka tillbaka osv.

Saknar Jonas och Anna.


Hittade en jättehärlig bild. Visst ser det gott ut?

Kommentarer
Postat av: bff

Fett söt! Jag saknar dig oxå vännen min<3

2009-12-17 @ 11:35:46
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback