geh

Hej allihopa.

Har precis fixa mig klart och är helt färdig. Ska gå om ca 20 minuter så jag passar på att skriva ett inlägg här innan. Har fixat min iPod som har varit urladdad ett tag eftersom jag inte visste vart sladden var! Så idag har jag haft den med mig hela dagen, förutom på jobbet dådå. Haha. Har lyssnat på en massa gamla Tokio Hotel låtar, och fan asså. De är verkligen de bästa! Varje gång t.ex. 1000 meere spelas så får jag hjärtklappning och tänker tillbaka till dortmund och essen, haha. Och likaså Jung und nicht mehr jugendfrei osv. Åh, älskar verkligen de gamla låtarna och det är jättekul att lyssna på de igen. Har ju varit helt inne på de nya albuet nu ett tag.

Jaja. Nu ska jag gå ner och välja jacka! Har lite svårt att bestämma mig om jag ska ta vinterjackan eller min skinnjacka, det är ju faktiskt inte speciellt kallt idag.

Ha det så kul idag!
För det ska jag ha. Först äta ute på resturang och sen backstreet boys konsert, haha. Låter så mobbat att säga att jag ska på bsb, men de är fan coolt. De var ju as kända förut!

Bilder kommer vill jag lova.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback