vill ha sol

det blev nåt fel på förra inlägget och blogg.se är sååå segt så det går inte att ta bort det heller. surt! men bort ska det. vet inte ens hur den där videon kom upp?! jag skulle ju lägga in en video ifrån youtube.. jaja!

sovit gott allihopa?
det har jag. hade dock as svårt att sova, men till slut så gick det. idag ska jag jobba, men innan dess ska jag hjälpa pappa lite här hemma och klippa häcken och gräsmattan tror jag han pratade om igår.

nu ska jag gå ner och äta lite frukost och sen ska jag hoppa in i duschen!
hare bra så länge, pussis! :*
Kommentarer
Postat av: MISSEXTRA

sv: Min dag var jätte bra!:)

2009-08-17 @ 12:55:35
URL: http://missextra.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback