sviderihjärtat

fick precis reda på en grej som verkar skitskumt & det känns helt åt helvete att inte fått reda på det ifrån rätt person. sviderihjärtat. men jag finns iallafall här, och det borde du veta..


hur som helst! har fixat Emmas blogg under hela kvällen, därför har jag inte varit speciellt aktiv här ikväll. (vilket jag iof inte har varit de senaste dagarna iaf, haha.) hennes blogg är däremot inte klar ännu, men på god väg! idag passade jag lilla F också. och imorgon ska jag göra det med, naajs. Jonas jobbar på råsunda just nu, hoppas att det gick bra och att han får mkt pengar, även fast det är jättedåligt väder :)

har fett ont i huvudet också, antagligen för att tandställningen spänner som tusan i munnen. haha, ja ni som inte har haft tandställning tycker säkert att det låter skitkonstigt, men för er som har/har haft fattar vad jag snackar om. det spänner i hela huvudet = huvudvärk till slut. så snart ska jag gå och ta en huvudvärkstablett.

vet inte vad jag ska skriva mer.
tänkte lägga upp lite sminktips :)

pussis!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback