svar på tal!

Della frågade:
vem är din favorit i tokio hotel? :)
svar: jag tycker inte om tokio hotel på samma sätt som jag gjorde förut. så just nu har jag nog inte någon speciell favorit faktiskt. haha! men när jag väl tyckte om de så var min favvo Tom. kommer ihåg när jag stod 5cm framför honom, kunde knappt andas när han log emot mig så sitt speciella lilla sätt. (du vet?) haha! och när han började prata visste jag knappt vad jag skulle säga eftersom att det kändes som att min tunga hade svullnat upp och blivit 20cm tjock. gammla tider det! haha.

tänkte bjuda på lite bilder ifrån när jag träffade tokio hotel och lägga in lite bilder ifrån Dortmund konserten jag var på!

signeringen:


nu undrar ni säkert varför jag har lagt upp en bild på  en svart skugga. eller hur? haha. jo, det är nämnligen så att jag fick aldrig fick en bild på honom, haha. vakten puttade bort mig när jag stod och skulle fota honom, därav den suddiga bilden!

konserten (ni får endast 2 bilder.)

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; åh vad kul :D

Själv ahr jag aldrig sett de.. åh skulle bli galen om jag gjorde det.

2009-08-20 @ 19:39:21
URL: http://dellas.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback