svar på era frågor! :) del 1

agnesa frågade:
1. vad är det bästa du vet?
svar: det måste nog vara min pojkvän :)

2. vem är din allra bästavän?
svar: Anna gustafsson.

3. är du lycklig?
svar: just nu känner jag att jag är lycklig ja.

absolutarnelaa frågade:
4. hur länge har du bloggat ? :)
svar: jag har bloggat sen augusti 2007.

daniela frågade:
5. vad för smink använder du? :)
svar: menar du hur mkt eller vad för märke? haha. det här har jag på mig varje dag iallafall: foundation, puder, conceler, rouge, ögonbrynspenna, eyeliner och mascara.
om du menade märke så använder jag tyvärr H&M's foundation och puder just nu. förut hade jag alltid body shops egna. de äger verkligen och huden blir altid oren. direkt när jag får min lön ska jag springa och köpa de! både i foundation och puder.

matilda frågade:
6. hur länge har du bloggat?
svar: svaret finns länge upp.

7. har du några husdjur?
svar: nopp, både pappa och lillebror är allergiska.

8. vad använder du för kamera?
svar: jag använder en exilim ed 7,2 megapixel. (tror att den heter så! haha. är osäker..)

josefin frågade:
9. favorit plagg i din garderob? :)) puss!
svar: hmm, det måste nog vara mina nyinköpta gina tricot jeans! är så lycklig för de. har alltid varit så smal så har aldrig kunnat köpa jeans ifrån tex H&M och gina utan att de sitter löst i antingen låren eller att det blir fula väck under rumpan. men nu sitter de skitbra! måste bero på att jag har gått upp i vikt (även om det inte ens syns! haha)

johanna frågade:
10. varför började du blogga? :)
svar: för att jag ville skriva av mig tror jag.

louize frågade:
11. vad är dit drömjobb? :)
svar: mitt drömjobb är antingen att jobba som modell eller frisör/make up artist. eller artist hade ju också suttit fint!

bella frågade:
12. Oc eller Heros? OC SNÄLLA SÄG OC ! hahah!
svar: jag har faktiskt aldrig varit så förtjust i någon utav de här serierna.. så jag får faktiskt säga att båda är lika bra! hahah. sry!

sandra frågade:
13. har du kille? :)
svar:  yes, det har jag :) sen 31/12-07

f o r t s ä t t e r  s e n a r e  s ö t n o s a r , c i a o !
Kommentarer
Postat av: victoria

haahah om det är något jag undrar kan jag frågq, ja har ju aldrig läst din blogg :)

2009-08-17 @ 01:04:22
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

haha jag e jätte dålig på sånt :p och ställa fråger och så :$

2009-08-17 @ 02:14:32
URL: http://ensessan.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback