rebecka legnevall, reeead!

Rebecka!
jag drömde sjukaste drömmen inatt, och du var med. haha. det var helt stört! först var du och jag i ett tyskt fängelse, eller det var nog mer som en anstalt och vi fick verkligen inte gå ut. det var strängt förbjudet iallafall! de var rätt mkt folk där och vi kände ingen annan. en dag så skulle de andra gå ut och då sprang vi in och gömde oss i nån skrubb, hha! sen tog vi oss ut på nåt sätt. och tillslut var vi ute på gatan och då sprang vi omkring med din mamma och din lillebror David.

vet inte hur vi kom in på det, men vi skulle bilda ett band tillsammans med Gustav och Georg. Tom och Bill fanns typ inte ens tror jag, eller vi snackade inte om de överhuvudtaget. och när vi var ett band med de så var vi tvugna att komma på hur introt på våran tour skulle vara, hahaha! så vi gick runt alla 4 och klappade händerna på nåt konstigt sätt och då skulle alla åskådarna + din mamma och lillebror säga vad de tyckte om de vi kom på.

sen vaknade jag! haha.
saknar dig min älskade slickepott.



snygg bild va? hahaha.
Kommentarer
Postat av: D E L L A

åh vem är din favorit i th ? :D

2009-08-17 @ 00:36:15
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: victoria

nicenice !

hur har din helg vart då :)

2009-08-17 @ 11:13:51
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback