räälsen

sådärja. igår tog jag bort min underdel på tandställningen! känns skitskönt och orkar knappt vänta tills jag får ta bort överdelen. det är värsta befrielsen alltså. däremot så spännde de överdelen nu mer än någonsin, lovar, så jag har cpont. "men vill man bli fin så får man lida pin" hahja.


 
idag ska jag passa F också. sen vet jag inte vad som händer. ska väll hem och visa tandisarna för mamma! antar att hon är lite nyfiken. och juste, mammas kompis Monica har fixat ett jobb till mig nu som vikarie på ett fritis. tjoho! spännande. så jag ska ringa dit och kolla på interjuv & så de får se vad jag är för någon. mamma sa att det var inte 100% att jag får jobbet, men kanske 95%. yeeey! igår sökte jag också cirka 30st jobb lite överrallt i stockholm på olika caféer, dagisjobb, receptionsjobb, butiksjobb. haha! hoppas att någon hör av sig om jag inte får det här fritidsjobbet. (fast de andra får ju också gärna höra av sig, såklart!)

nu ska jag fixa mig sen ska jag till dagsiet.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback