please don't leave me

godmorgon! eller nåt.. haha.

jag har precis fixat mig klart och har tagit lite bilder å dagens outfit. så det ska jag ladda upp i nästa inlägg! Sofia har varit på interjuv nu på Citysälj! jag hoppas verkligen att det gick bra, hon var ju så nervös :p haha. men hoppas att hon får det.

idag blir det jobb. jag mår mkt bättre idag! skönt. däremot så har jag fortfarande as ont i halsen, men det finns ju te på jobbet så jag får surpla i mig det också, haha. hoppas också att det går bättre idag, när jag är lite mer "vaken" än i förrgår. imorgon ska jag passa F för sista gången. känns tråkigt men Malin ska ju ta över så jag hoppas att de går bra för henne! känns skönt att lämna honom till nån man känner.. dels för hans och för föräldrarnas skull!

tänkte lägga upp lite sminktips senare idag innan jag åker till jobbet också.
ha det bra så länge. pussen!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback