now your here tonight

har precis fixat mig, tjoho. men har fått skitont i huvudet! vette fan vad felet är asså, men jag har börjat få ont i huvudet typ varje dag nu. skit jobbigt! sofia (kims flickvän) har också så, och hon tog blodprov för några veckor sedan.. funderar på att göra det också så att han får reda på vad felet är egentligen. efter att jag hade ätit middag tänkte jag ta en tablett och gå och lägga mig ett tag, men då fanns det ju inga huvudvärkstabletter! såklart!! så jag fick ta en sån där äcklig flytande tablett som smälter i munnen eller löser upp sig i vattnet. så himla äcklig! spydde typ när jag tog i mig det sista, uuusch.

här kommer lite ego bilder som jag tog för några minuter sedan. skulle egentligen ha fotat med digitalkameran, men den hade slut på batteri, så det fick bli den här "braiga" kameran på mobilen.






Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback