malmö

har precis kommit hem ifrån mamlö med Jonas och Amanda. Leo och Amanda gick hem till henne för han ville duscha efter jobbet, så jag och Jonas gick till lägenheten då så  ska vi mötas sen och gå till en park och grilla. mys!

idag var vi ju som sagt i malmö. vi åt på en skitmysg resturang där det fanna all möjlig mat. typ husmanskost, thai, och allt. jag tog bakad potatis och Jonas tog en thairätt och Amanda pannbiff med sås och  stekt potatis. vi har gått runt och kollat i huuuur många affärer som helst och mina ben och fötter är helt trötta. haha!

imorgon blir det iallafall Danmark. nu ska jag kolla på tv med Jonas.
pussis!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback