konditorn Ida är i farten

förlåt för väldigt dålig uppdatering idag! jag har inte haft tid. har varit i full gång med att bara här hemma hos Jonas. ikväll kommer nämnligen hans syster och hennes man för att fira Jonas och Kjelles födelsedagar. vi ska äta kräftor och paj till middag som Maud har gjort. och till efterrätt blir det en äppel och kanellängd i smördeg och frukttårta som jag stod och gjorde nyss.

här kommer bilderna på de, är faktiskt nöjd! (för en gångs skull, haha..)
fast jag är ju faktiskt utbildad bagare och konditor, så inte konstigt att det går bra!


vad tycker ni om  mina bakverk?
Kommentarer
Postat av: Maria

Tårtan var fin iallafall. Ser inte så mycket av det andra.. :-)



Svar: Hahaha, jadu jag tänkte på det själv också. Men det är ju bra, inte många som matchar sådär strikt :-b

2009-08-22 @ 16:48:48
URL: http://mariasy.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback