kärlek

jag älskar dig mer och mer för varje steg jag tar. du är mitt allt.

Kommentarer
Postat av: malin

sötaste paret :D:D <3<3

2009-08-26 @ 21:40:36
URL: http://lifeinmyway.blogg.se/
Postat av: bloppi

okej man gör så här :D



logga in som vanligt sedan

betala/överföra -> överföringar -> överföringar konton



sedan väljer man det kontot pengarna ska dras ifrån

sedan väljer du vart dem ska gå och då trycker du på lägg till mottagare där skriver du in mitt konto nummer som finns i mailen, sedan tror jag du förstår hur du ska göra :D med dosan o så

2009-08-26 @ 21:42:49
URL: http://bloppibloppis.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback