känslor

vi måste ställa upp för varandra nu, när det är såhär. varför kan du inte göra det? för oss, för alla. vi har inte gjort någonting som är fel. jag tycker  också att det känns jobbigt att gå dit vi ska, men vi har ingenting att förlora, eller hur? vad kan gå snett?

jag saknar dig, jag saknar oss som ett barn saknar sin napp.
du är inte samma person längre. du är inte den jag lärde känna. allt ändras, det gör jag med. men vart är den glada personen som ingen kunde köra över. du svarar aldrig när jag skriver, och du pratar aldrig med mig längre. du vet att jag finns här, vilken tid på dygnet som helst. men varför hör du inte av dig? ..

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback