gratis mat, woho!

har precis kommit hem ifrån stan! jag och Jonas var där. vi skulle kolla hur det gick för min mobil  som är inne på lagning.. men jag får vänta yttligare en vecka.. åh, surt! aja.. sen drog vi vidare till taco bar där vi åt. hon i kassan var så jävla otrevlig. jag skulle köpa med mitt kort och då stängde hon av innan jag ens hade tryckt in hela min kod.. haha! wtf liksom? och så bad hon mig ta ut. och sen skulle jag köpa en gräddfil till och ha brevid och då blev hon skitsur och ba "det finns på..?!" hahahah. "nääähäää?" liksom. men aja, sen gick vi och tog kontoutdrag och då hade hon inte dragit några pengar ifrån mitt konto! haha! fan vad fail för henne, men jävligt najs för mig.

ikväll ska jag typ på bio :) kankse ska se public enemies. me like!
vad ska ni andra göra idag?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback