godmorgon

godmoooorgon bloggen och alla söta läsare, haha.

jag har fixat mig klart och alltihopa.. Jonas gick precis upp, haha. sötisen! igårkväll åkte vi hem till Jonas eftersom att vi skulle vara med Kim och Sofia, men de var så sega och klockan tickade så vi sket i det. så vi kanske ska träffa de idag istället.

igår på vägen hem till hit så såg vi Kissie. fyfan vad ful hon är i verkligheten! har sett henne en gång förut när jag var på bio, men det här slog alla rekord. usch! sen träffade vi även Simon och Anton och Simon berättade att han läser min blogg, wooho! haha. så HEJ SIMON! :D

nu ska jag göra frulle till oss.  sen ska vi iväg till Jonas pappa och sen jobba. hektiskt schema idag! hahaha
pussen!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback