ett samtal, ny mobil och en hemlis.

har precis fixat mig nu. haha, jätteseg även fast jag gick upp klockan 11. haha! ikväll blir det jobb igen :) hoppas att det går lika bra som igår. fick 585kr, wiho! haha. så jävla najs. tror att det är rekord!!!

imorgon fyller Jonas år, yeey! och jag längtar så himla mycket tills på fredag - då ska han & jag göra någonting som vi aldrig har gjort. ni får reda på vad vi gjorde på lördag! haha.

och juste, fick ett samtal för någon halvtimme sen. fyfan vad glad jag blev! kan tyvärr inte säga vad det handlar om, men det gjorde mig väldigt lättad. dessutom så ringde jag upp expert där jag lämnade in min mobil. och hon i telefonen sa att min NYA mobil skulle komma idag eller imorgon! haha. jag ska få en k715, tjoho! men jag säger ingenting förns jag ser och vet att den funkar, man vet aldrig med sony ericsson. massproducerar alla telefoner så att de går sönder efter en vecka.


nu ska jag lägga in lite smink tips till er sötisar.
pussen
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback