blond igen?

btw så funderar jag på att bli blond igen. Jonas och jag pratade om det idag.. och då ska jag skaffa hårförlängningar till det också så att mitt hår blir tjockare, annars ser det inte lika bra ut. däremot så ska jag göra det hos frisör den här gången så att det inte blir gult/orange för det är skitfult. så ska slinga den här gången..

men är fortfarande inte helt säker på om jag vill göra det. färgade ju mitt hår för ca 2 veckor sen och nu är det helt uttvättad som det var innan så jag skulle kunna ha i mina hårförlängningar nu.. det stör mig! haha. men det finns inte så mkt jag kan göra.

ska iallafall boka klipptid! så jag kankse passar på att slinga mitt bruna hår lite ljusare också :).
vad tycker ni?
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback