there is nothing else i can say

åh, fan vad mysigt. jonas bad mig ringa precis :) han sa att han är ensam hemma ikväll, najs! så han sa att vi två kunde äta lite middag tillsammans och typ kolla på film. sen måste jag ju iallafall (vet inte om han ska sova hos mig) åka hem eftersom att vi ska åka rätt så tidigt till dufweholm. ska bli fett mysigt ikväll iallafall :) men nu ska jag fixa mig lite innan mamma kommer för sen ska jag åka.


kommer nog inte uppdatera något mer innan nu. så vi hörs på måndag eller nåt!
see ya. Ciao <3
Kommentarer
Postat av: anna

ååååh!!! vad underbart! fan vad gullig han e då! bajjjs!

2009-04-26 @ 00:21:43
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Postat av: Baby Siz

Eru inte kompis med Therese i din klass? Så fall vrf länkar du inte te henne ?

www.Tescha.blogg.se ;)

2009-04-26 @ 04:18:19
URL: http://babysiz.blogg.se/
Postat av: cali

Nu kör vi igång en tävling på vår blogg, och vi tycker du borde vara med . Som vinst är ett av våra smycken , eftersom våran blogg är våran egna smyckeshop !

2009-04-27 @ 18:23:05
URL: http://calidesign.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback