stan nu

Om ca 10 minuter ska jag börja röra mig emot tunnelbanan och åka och träffa anna. sen blir det stan :) har suttit och kollat lite på internet nu på massa klänningar som finns i stockholm, och förhoppningsvis hittar vi någon! haha. en studentklänning ska jag också kolla på, så att man är ute i relavivt bra tid iallafall :) sen blir det även lite skotittande till både skivan och till studenten. åh, härligt! snart så är det dags, shit. kan inte fatta att alla dessa skolår har gått så snabbt. känns som att jag gick i 6års igår. men "tiden går snabbt när man har roligt" ..

nu tänkte jag ladda upp lite bilder ifrån det praktiskt provet som vi hade i bageri. här är några av mina grejer som jag gjorde.





Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback