spa weekend here i come

jag har så jävla tråkigt förstår ni. usch. ni anar inte! pappa hade sina jobbarkompisar över här ett litet tag och jag hjälpte till att plocka fram en massa saker till de. de hade köpt med sig lite libanesisk mat till pappi men han orkade inte äta upp allt (han blir ju trött utav sina smärtstillande & inte särskilt hungrig tror jag) så jag fick lite av hans mat. så himla gott! haha. de var här i kanske 1 timma, rätt trevligt :)

om ett litet tag kommer jonas hit, mys! och imorgon åker jag på spa weekend. tjoho, ska bli skitmysigt. vi ska äta 4 rätters och på söndag får vi frukost. najs. ser fram emot allt! haha. så i helgen blir det nog ingen uppdatering alls, men då vet ni ju varför, haha.

sitter och läser lite om det stället vi ska till nu. Dufweholms herrgård, fan vad mysigt det låter. Om rummen så står det blandannat såhär: "Rumstandard för samtliga rum: Toalett och dusch med Molton Brown-produkter. Trådlöst Internet. Plasma-TV med kanal 1-4, CNN, Eurosport och tysk TV(RTL). I sviterna finns Jacuzzi. I Deluxesviterna finns även Bastu."- Wow. Fett härligt! haha.

Och hur härligt låter inte det här?
Rosenbadet bjuder på en vacker miljö i gammal klassisk stil, där ni kan avnjuta ångbastubad, traditionell bastu, bubbelbad och möjlighet till utomhusbad. Färsk frukt & juice. Afternoon tea. Här finns badrock, handduk & tofflor.

I vår rosenweekend ingår: Välkomstdrink.
En välkomponerad fyra rätters middag uppdukad i någon av våra vackra matsalar med levande ljus och utsikt över vattnet. Kaffe i salongen. Logi i våra hemtrevliga herrgårds--rum samt en välsmakande frukostbuffé.
Välj mellan klassisk massage 50 min, Caritas kroppsbehandling med lavastenar 45 min eller en klassisk 25 minuters behandling.



jaja, nu ska jag byta lite kläder och packa min väska till imorgon. ciao <3
Kommentarer
Postat av: Fittanfes

Ha så mysigt:)



2009-04-24 @ 14:23:18
URL: http://fittanfes.com
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback