soliga dag :)

Åh. Gud vad härligt det är att vakna och se att det är klarblå himmel. fy tusan vad härligt asså! jonas ligger i badet nu och efter det ska vi nog äta lite frukost och sen åka hem till mig för vi ska fixa lite i trädgården :) sen kommer farmor och farfar hem till oss på påskmiddag, haha. påskägg!!!! sen kommer anna hem till mig för vi ska prova lite kläder till ikväll. jag, jonas och anna ska nämnligen på våran första studentskiva ikväll. det är jonas kompis kevin som har den och det ska bli fett kul! :) ingen eller inget ska få förstöra den här kvällen. det ska jag se till! promise, promise.



shit asså, vet verkligen inte vad jag ska ha på mig ikväll, hahaha. något snyggt blir det iaf! har funderat på något svart och sen rosa. men men, vi får se hur tankarna ser ut senare ikväll.

love!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback