min onsdag

Förlåt för dålig uppdatering. Usch! Jag som alltid brukar vara så "duktig" innan, haha. Hur som helst :)

dagen började med bild, vi fick hålla på med lera och skulle göra någon dekoration. jag gjorde först en korv med bröd, med ketchup och senap.. men ångrade mig sen. jag menar, vart i hela friden ska jag sätta den? i skafferiet eller? haha. så jag började på en liten skål som jag tänkte ha lite godis i eller nåt kanske. den vart rätt så okej :). efter det var det lunch och pannkakor (!!!!!!!!) woho. aaas gott! sen samhälle då vi bara satt och lyssnade på redovisningar. jag redovisade också och det gick bra :) han sa att jag hade varit duktig så :p hahah. efter skolan kom jonas dit och skulle hämta sina hörlurar men de låg hemma. så vi drog hem till mig och satte oss och kollade på tsatsiki "vänner föralltid" sen skulle han åka och träffa sin kompis robin. följde med honom till tunnelbanan och när jag kom hem så satte jag mig och målade mina naglar i fransk manikyr. det var jättefint tycker jag.

har fetaste fucking provet i bageri. usch! ser inte fram emot det men får träna som en galning så går det kanske vägen. imorgon är jag ledig och har tänkt att åka in till stan och kolla klänning till studenten. blir nog så att jag får åka in själv däremot, eftersom att ingen verkar kunna. alla är FÖR upptagna. det tycker vi inte om! haha. jaja, nu ska jag fortsätta mitt skrivande och pluggandet på till provet. sen ska jag hoppa in i duschen och göra inpackning :) ska bli skönt! Ciao <3

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback